Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів з математики у 2016 році
|
ДПА-2016 з математики в основній школі
(9 клас)
Наказ МОН України від 08.02.2016 № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році»
про ДПА з математики у 9 класі можна прочитати на сторінці 31, або нижче наведено вибрані фрагменти з наказу,що стосуються математики.
Оформлення роботи з державної підсумкової атестації
У 2016 році державна підсумкова атестація учнів загальноосвітніх навчальних закладів відбуватиметься відповідно до наказу Міністерства освіти і науки № 94 від 8 лютого 2016 року, яким, зокрема, визначено вимоги до оформлення атестаційної роботи.Атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт, до прикладу:
Робота
на державну підсумкову атестацію
з української мови за курс початкової (основної) школи
учня (учениці) 4(9) класу
прізвище, ім'я, по батькові у формі родового відмінка)
На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, до прикладу:на державну підсумкову атестацію
з української мови за курс початкової (основної) школи
учня (учениці) 4(9) класу
прізвище, ім'я, по батькові у формі родового відмінка)
Диктант
Тарас Шевченко
Тарас Шевченко
Математика. ДПА 9 клас
Варіанти ДПА готує учитель, або використовує будь-який збірник завдань будь-якого року видання, варіанти якого відповідають нижче наведеним критеріям. Можна використати фрагменти готових варіантів і на основі них зробити свій варіант.
Далі:
текст з наказу № 94
посилання на збірники завдань
Математика
Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина - 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Наприклад:
Частина перша (завдання 1 - 10)
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які
міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним
правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена
правильна відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Наприклад:
Частина друга (завдання 11-16)
Розв’яжіть завдання і подайте до кожного відповідь:
19. Вишиванки для хлопчика і дівчинки коштували разом 750 грн. Після
того, як вишиванка для хлопчиків подешевшала на 20%, а для дівчаток
подорожчала на 20%, вони стали коштувати 660 грн. Знайдіть початкову
ціну кожної вишиванки.
20. Довжини сторін трикутника дорівнюють 5 см, 6 см, 10 см. Знайти довжину медіани, проведеної до більшої сторони трикутника.
Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні завчасно ознайомлені.
Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із з завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.
Наприклад:
Частина четверта (завдання 21 - 23)
Розв’яжіть завдання:
21. Розв’яжіть рівняння
У кожній iз частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1.
Також завдання мають охоплювати увесь курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної
підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої
освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року
Освіта.ua
10.02.2016
10.02.2016
Збірники завдань
Режим перегляду он-лайн.
(авт. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. (за редакцією Бурди М. І.))
можна завантажити
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» 2013 р.
(авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О.В.).
(авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О.В.).
можна завантажити
Дуже дякую.