Результати обласної авторської творчої майстерні вчителів математики, що працювали над проблемами "Використання ІКТ при вивченні математики" та "Розвиток дослідницько-пошукових здібностей учнів при вивченні математики"
Координатори: викладач КПМО Романюк В. Я., доцент КПМО Васюник І.С.
Пукач Ігор Ярослвович, вчитель математики Рудківської СЗШ І-ІІІ ст. Самбірського району
Методичні рекомендації щодо створення та використання ІКТ продуктів на уроках математики
Шакало Тетяна Василівна, вчитель математики, директор школи Олексицька СЗОШ І-ІІ ст.
Дані динамічної презентації служать своєрідними конспектами
уроків, методичним супроводом для вчителя. Навчальний матеріал кожної
презентації підібрано так, що його можна було опрацювати з учнями протягом
року.
№3 "Перетворення графіків функцій" Алгебра, 9 клас
№4 "Новорічно-Різдвяна мозаїка"
Мета:
№3 "Перетворення графіків функцій" Алгебра, 9 клас
Колодій Роксана Романівна, учитель математики Глинянської ЗОШ I-III ст. Золочівського району
Мета : Систематизувати
і узагальнити знання та вміння учнів з теми « Вектори на площині», вчити учнів застосовувати набуті знання на
практиці, виховувати культуру математичних записів.
Мета : Ввести означення
лінійної функції, сформулювати її властивості, вчитися визначати і будувати
графіки лінійної функції.
Галелюка Любов Теодозіївна, вчитель математики НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ) с. Романів Перемишлянського району
№1 "Сторінки математики, написані жіночою рукою"
Галелюка Любов Теодозіївна, вчитель математики НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ) с. Романів Перемишлянського району
№1 "Сторінки математики, написані жіночою рукою"
Мета:
· ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом
видатних жінок – математиків;
· розвивати інтерес до вивчення математики;
· формувати всебічно розвинену особистість.
Мета: удосконалити знання означення та властивостей квадратних коренів;
формувати
вміння застосовувати властивості квадратних коренів до розв'язування вправ;
уміння
вибирати раціональний спосіб розв’язування; розвивати інтерес до вивчення
математики та культуру математичних висловлювань; виховувати патріота –
українця; прищеплювати відповідальність й уміння працювати в групі.
Мета: сформувати
поняття квадратичної функції; ознайомити учнів з алгоритмом побудови графіка
квадратичної функції; сформувати вміння будувати графік квадратичної функції за
допомогою алгоритму та з використанням перетворень графіків; домогтися
засвоєння властивостей квадратичної функції.
№4 "Новорічно-Різдвяна мозаїка"
Мета:
-
удосконалити
обчислювальні навички;
-
розв’язувати рівняння та нескладні текстові задачі, що
вимагають використання залежностей між величинами (швидкість, час, відстань);
-
продовжити
формувати на наочно - оперативному рівні уявлення про основні геометричні
фігури та їх властивості;
-
обчислювати за
формулами периметр і площу прямокутника, квадрата, об’єм прямокутного паралелепіпепеда і куба;
-
виховання
духовності українця, любові до наших звичаїв і традицій, до рідного краю
Мета:
• домогтися
розуміння учнями означення суміжних кутів;
• довести
теорему про суму суміжних кутів та наслідки з неї;
• використовуючи
знання теореми про суміжні кути та її наслідки, виробити
вміння
розв’язувати задачі на обчислення та доведення, в яких йдеться про
суміжні кути.
Гриньків Ольга Іванівна, учитель математики Дідилівського
НВК
Мета: дати поняття двогранного, тригранного і многогранного
кутів. Вивчити їх означення та властивості. Навчити учнів будувати їх та розв’язувати
задачі із використанням цих кутів.
Дана презентація використовується при вивченні нового
матеріалу з даної теми. Учні мають можливість наглядно побачити двогранний,
тригранний і многогранний кути, вивчити їх означеня, властивості, навчитися розв’язувати задачі, у яких
використовуються ці кути.
Мета: Ввести поняття вектора, його довжини, напряму,
координат. Навчити шукати суму векторів, добуток вектора на число, будувати їх.
Ввести поняття колінеарних векторів.
Дана презентація використовується під час проведення
уроку-лекції або уроку вивчення нового матеріалу з теми «Вектори». Тут
пояснюється ціла тема згідно з планом. Учні мають можливість побачити усю
глибину теми, а не її шматочок.
Гук Оксана Олександрівна, вчитель математики і інформатики Лішнянського НВК
Дрогобицького району
Мета: ознайомити
учнів із властивостями додавання і
віднімання, розвивати вміння розв’язувати задачі та рівняння. Презентація допомагає актуалізації знань учнів по
темі, знайомить їх із головним героєм ППЗ «Математика 5 клас» - Угу, також
містить фізхвилинку.
Мета: відпрацьовувати навики додавання і віднімання натуральних чисел, розвивати
вміння розв’язувати задачі, розвивати
інтелектуальні та творчі здібності
учнів. Презентація допомагає перевірити домашнє завдання у
нестандартній формі (на різнокольорових кульках розміщені правильні відповіді
до завдань, які учні виконували вдома), відпрацьовувати навики усного рахунку,
а також є наочністю до задач, які поєднують математику із географією.
Мета: перевірити
вміння учнів самостійно розв’язувати задачі і вправи на додавання і віднімання натуральних чисел,
ознайомити їх з поняттям числового і буквеного виразів, виховувати в дітей
любов до рідного краю, бережливе ставлення до навколишнього середовища. Презентація є наочністю для розв’язування задач, спрощення
числових і буквених виразів. Мандруючи Карпатами, учні дізнаються історичні
відомості про мальовниче місце Тустань, виконуючи математичні розрахунки.
Мета: узагальнення і систематизація знань учнів по додаванню і
відніманню натуральних чисел,
застосування їх при обчисленні значень буквених виразів і розв’язуванні
рівнянь. Ознайомлення з історією виникнення
чисел і механізованих обчислень. Розвивати логічне мислення, вміння
працювати з комп’ютером. Презентація містить цікаві матеріали, які через
розв’язування задач і рівнянь відкривають учням історичні дати з історії рідного села Лішня, а також знайомлять їх з
історією розвитку обчислювальної техніки. Виконана презентація у вигляді
подорожі машиною часу.
0 коментарі:
Дописати коментар